مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-02حوادث

کلاهبرداری از مردم در پوشش برنده شدن برای سفر اربعین


رییس پلیس فتای تهران بزرگ از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن برای سفر اربعین در پوشش یک برنامه رادیویی خبر داد و گفت که مجرمان سایبری با این روش بیش از پنج میلیارد ریال از حدود 20 نفر کلاهبرداری کرده بودند.

- سرهنگ داود معظمی گودرزی درگفت وگو با ایسنا، در این باره گفت: چندی پیش یکی از شهروندان با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه و اعلام کرد که فردی با وی تماس گرفته و ضمن معرفی خود به عنوان مجری برنامه رادیویی تحت عنوان زائر اربعین اعلام کرد که این شهروند برنده یک سفر زیارتی در ایام اربعین شده است.

وی با بیان اینکه مجرمین با استفاده از ترفندهای زیرکانه مالباخته را متقاعد کرده بودند که برای دریافت جایزه خود کدهای مختلفی را که از پشت تلفن به مرورگر تلفن همراهش وارد و اعلام کند، گفت: شاکی نیز با یک غفلت ساده در نهایت متوجه سرقت تمامی موجودی حساب های بانکی خود شده و برای پیگیری موضوع به پلیس فتا مراجعه کرد.

معظمی گودرزی با اشاره به اقدامات ماموران برای رسیدگی به این پرونده، گفت: رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی از ماموران متخصص پلیس فتای پایتخت قرار گرفت و آنان پس از انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات سایبری، متهمان را در یکی از مناطق جنوبی تهران مورد شناسایی قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری از مردم در پوشش برنده شدن برای سفر اربعین

کلاهبرداری از مردم در پوشش برنده شدن برای سفر اربعین