مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 22:302023-08-29پزشكي

65 درصد جمعیت لرستان تحت پوشش بیمه سلامت هستند


65 درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: 65 درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

محسن اسدبیگی، امروز هفتم شهریورماه در نشست مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی لرستان که در سالن جلسات اداره کل بیمه سلامت استان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر از یک میلیون و 800 هزار نفر جمعیت استان، یک میلیون و 200 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

وی با بیان اینکه 65 درصد از جمعیت لرستان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارد، افزود: 677 هزار از بیمه شدگان بیمه سلامت مربوط به صندوق روستایی، 120 هزار نفر کارمند و مابقی مربوط به سایر اقشار است.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان با اشاره به اینکه در مجموع 990 هزار نفر از جمعیت استان به طور رایگان بیمه شده اند، اضافه کرد: یکی از خدمات ارزنده بیمه سلامت کمک به بیماران خاص و صعب العلاج است.

اسدبیگی خاطرنشان کرد: در لرستان 52 کمیته کارشناسی برای بررسی سه هزار و 500 پرونده در استان تشکیل شده است و در این راستا 17 هزار نفر شناسنامه دار شدند.

وی با بیان اینکه تاکنون امسال 17 میلیارد تومان در حوزه بیماران صعب العلاج تزریق شده که رقم خوبی است، ادامه داد: مطالبات موسسات و داروخانه ها تا تیرماه پرداخت شده، مطالبات دانشگاه علوم پزشکی هم تا فرور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 درصد جمعیت لرستان تحت پوشش بیمه سلامت هستند

65 درصد جمعیت لرستان تحت پوشش بیمه سلامت هستند