مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 10:002023-09-10پزشكي

بروز چه علائمی بعد از بوتاکس یا تزریق ژل و فیلر خطرناک است؟


یک متخصص پوست و مو نسبت به تزریق ژل، فیلر و یا بوتاکس در مراکز غیرمعتبر و یا آرایشگاه ها هشدار داد و در عین حال گفت: درد شدید و غیرقابل تحمل هنگام تزریق فیلر می تواند نشانه بسته شدن رگ باشد.

- همچنین تورم زیاد، درد شدید یا حساسیت در بافت از علامت های خطرناک بعد از تزریق است که در این موارد لازم است سریعا به متخصص مراجعه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مهدی قیصری با بیان اینکه برای جوان سازی و زیباتر کردن صورت از روش های مختلفی استفاده می شود، اظهار کرد: تزریق بوتاکس، فیلر، مزوتراپی، مزو ژل ها و پی آرپی از جمله تزریقات معمولی هستند که در بیشتر جوامع انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه هر تزریقی که به قصد جوان سازی انجام می شود باید با نظر پزشک متخصص باشد، تصریح کرد: این موضوع در دنیا و کشورهای پیشرفته به عنوان قانون پذیرفته شده است، ولی متاسفانه در کشور ما و برخی از کشورها گاهی دیده می شود که افراد غیر متخصص نیز این اعمال را انجام می دهند.

این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ادامه داد: مواد اولیه ای که برای تزریق زیباسازی استفاده می شود بسیار اهمیت دارد، این مواد باید حتما استاندارد و دارای مجوزهای لازم از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروز چه علائمی بعد از بوتاکس یا تزریق ژل و فیلر خطرناک است؟

بروز چه علائمی بعد از بوتاکس یا تزریق ژل و فیلر خطرناک است؟