مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 15:152023-09-18اقتصادي

برپایی نمایشگاه اقتصاد به توان در فردوس و طبس


نمایشگاه اقتصاد به توان در شهرستان های فردوس و طبس خراسان جنوبی برپا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از طبس، مهدی هنری، مسوول بسیج سازندگی خراسان جنوبی امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه اقتصاد به توان مردم که در این شهرستان  برگزار شد اظهارداشت: در راستای حمایت از فروش تولیدات روستایی و مشاغل خرد و خانگی و کمک به توانمندسازی تولیدکنندگان نمایشگاه اقتصاد به توان مردم در این مرحله بصورت منطقه ای در دو شهرستان طبس و فردوس آغاز به کار کرد.

  وی افزود: با توجه به اینکه این دو شهرستان در مسیر تردد مسافران استان های دیگر واقع شده مکان یابی نمایشگاه ها در این مرحله به مناسبت ایام ربیع الاول و هفته دفاع مقدس در این دو نقطه مشخص شد.

مسوول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه بصورت استانی با اولویت شهرستان های مجاور برگزار شده است چرا که بخشی از مجموعه تحت پوشش سازمان، محرومان و مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره) هستند  در این نمایشگاه کمیته امداد هم مشارکت داشته و حدود 20 درصد از شرکت کنندگان مددجویان تحت پوشش هستند.

هنری با بیان این که هنگام برگزاری نمایشگاه پایش اطلاعات تولیدکنندگان انجام شده و کلیه مسائل و مشکلات آن ها در سامانه نرم افزاری بالونت ثبت می شود ادامه داد: در واقع نمایشگاه علاوه بر کمک به بازاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه اقتصاد به توان در فردوس و طبس

برپایی نمایشگاه اقتصاد به توان در فردوس و طبس