مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 11:452023-09-10اقتصادي

فرماندار آلاسکا: جهان در حال خندیدن به ایالات متحده است


فرماندار آلاسکا اعلام کرد، تصمیم دولت واشنگان برای لغو مجوزهای استخراج نفت و گاز و اجتناب از استخراج های بعدی، مانعی بر سر اقتصاد این کشور شده و هیچ معنایی جز پیشبرد دستور کار دوستداران محیط زیست (سبزها) ندارد.

- فرماندار آلاسکا اعلام کرد، تصمیم دولت واشنگان برای لغو مجوزهای استخراج نفت و گاز و اجتناب از استخراج های بعدی، مانعی بر سر اقتصاد این کشور شده و هیچ معنایی جز پیشبرد دستور کار دوستداران محیط زیست (سبزها) ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری راشاتودی، دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه گذشته هفت مجوز 10 ساله استخراج نفت و گاز را که دولت دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق ایالات متحده به اداره صادرات و توسعه صنایع آلاسکا داده بود، لغو کرد.

وزارت کشور دولت بایدن با مطرح کردن پیشنهادی مبنی بر ممنوعیت اجاره آتی بیش از 40 درصد از ذخایر ملی نفت در آلاسکا لغو این مجوزها را دنبال کرده است.

بایدن گفته که این اقدام به حفظ سرزمین های قطب شمال و حیات وحش آمریکا کمک می کند و روز شنبه افزود که به اقدامات جسورانه برای مقابله با فوریت بحران آب و هوایی و حفاظت از اراضی و آب های آمریکا برای نسل های آینده ادامه خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار آلاسکا: جهان در حال خندیدن به ایالات متحده است

فرماندار آلاسکا: جهان در حال خندیدن به ایالات متحده است