مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 16:252023-09-07سياسي

کامالا هریس: آماده ام جانشین بایدن شوم


معاون رییس جمهور آمریکا در مصاحبه ای تصریح کرد آماده است در صورت لزوم وظایف جو بایدن، رییس جمهور آمریکا را به عهده بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، تسنیم نوشت: از ابتدای آغاز به کار جو بایدن به عنوان رییس جمهور آمریکا رسانه های جریان اصلی در این کشور در صدد القای این گزاره به ذهن مخاطبان بوده اند که او ممکن است نتواند دست کم در دور دوم از عهده انجام وظایف خود در این کسوت برآید.

انتشار فیلم ها و تصاویر متعدد از رفتارهای عجیب و غریب بایدن، زمین خوردن او در صحنه های مختلف و جملات پرت و پلای او در پاسخ به برخی سوالات خبرنگاران در کنار مباحثات گوناگون در خصوص مقوله سن و صلاحیت های ذهنی لازم برای انجام وظایف ریاست جمهوری را باید از جمله این تلاش ها در رسانه ها دانست.

البته این خود نیز شایان توجه است که رفتارهای بایدن 81 ساله به عنوان کهنسال ترین رییس جمهور تاریخ ایالات متحده، واقعاً در پرداخت رسانه ها به این موضوع نقش داشته، اما به نظر می رسد چنانچه چنین رفتارهایی از او سر نمی زد باز هم رسانه های نزدیک به حزب دموکرات، این احتمال را که او نتواند از عهده انجام وظایفش برآید در نظر می گرفتند و درباره گزینه های جایگزین او فرضیه پردازی می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کامالا هریس: آماده ام جانشین بایدن شوم

کامالا هریس: آماده ام جانشین بایدن شوم