مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 14:552023-09-22اجتماعي

تشکیل پرونده ریزگردها در بازرسی گلستان / مقصران احتمالی تا 3 ماه آینده معرفی می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، عبدالله آقا علیخانی بازرس کل استان گلستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، - بازرس کل استان گلستان با اشاره به تشکیل پرونده ریزگردها و گرد و غبار در این استان گفت: عملکرد  نهادهای متولی و همچنین مقصران احتمالی و مدیرانی که تکالیف خود را به درستی انجام نداده اند، تا پایان آذر ماه معرفی خواهند شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، عبدالله آقا علیخانی بازرس کل استان گلستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: منابع طبیعی و محیط زیست به عنوان گران بها ترین موهبت و گنجینه الهی در استان گلستان به حساب می آید؛ سازمان بازرسی گلستان برای صیانت و نگاهداشت این امانت های الهی برای آیندگان از هیچ کوشش دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: پرونده ای در خصوص ریزگرد ها و گرد و غبار در استان گلستان تشکیل شده است تا وظایف، تکالیف  و اقدامات دستگاه های متولی و دخیل در این حوزه بررسی شود و نتایج آن و مقصران احتمالی تا آذرماه به سازمان مرکزی، مدیران ارشد گلستان و مردم اطلاع رسانی می شود.

 بازرس کل استان گلستان افزود: در راستای بررسی های مرتبط با این پرونده، عملکرد نهاد های مرتبط در این خصوص در حوزه استانداری گلستان و همچنین اداراتی همچون آب منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده ریزگردها در بازرسی گلستان / مقصران احتمالی تا 3 ماه آینده معرفی می شوند

تشکیل پرونده ریزگردها در بازرسی گلستان / مقصران احتمالی تا 3 ماه آینده معرفی می شوند