مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 08:512023-09-10اقتصادي

سهم دامغان از طرح نهضت ملی کاشت نهال، سالانه 400هزار اصله است


سهم این شهرستان از طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور تولید و کاشت سالانه 400 هزار اصله نهال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، مهدی بندرآبادی، فرماندار دامغان در بازدید از نهالستان ایستگاه حسن آباد اظهار کرد: سهم شهرستان دامغان از کاشت نهال در طی چهار سال، کاشت یک میلیون و 600 هزار نهال بر اساس شاخص های جمعیتی و مساحت شهرستان است که مقرر شده طی هر سال 400 هزار نهال تولید و کاشت شود.

وی ادامه داد: این طرح ظرفیتی مؤثر برای جلوگیری از گسترش بیابان و ریزگردها در شهرستان دامغان است که با توجه به شرایط اقلیمی استان سمنان اجرای این طرح ضروری است.

فرماندار دامغان با تأکید بر استفاده از تمامی ظرفیت دستگاه های اجرایی شهرستان، مردم و نهادهای مردمی برای کاشت این تعداد نهال طی چهار سال، افزود: قبل از کاشت هر نوع نهال، باید از کیفیت نوع خاک، محل نگهداری و محل تأمین آب نهال اطمینان حاصل شود.

بندرآبادی به طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت اشاره کرد و افزود: باید روش ها و الگوهای آموزشی و فرهنگی حفاظت از عرصه های منابع طبیعی را به یک اصل و فرهنگ در جامعه و افکار عمومی تبدیل کنیم.

وی بیان کرد: در این طرح معدن کاران، صنایع، اوقاف و میراث فرهنگی، آموزش و پرورش، شهرک های صنعتی، راه و شهرسازی، شهرداری و دهیاری ها و همه دستگاه های اجرایی بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم دامغان از طرح نهضت ملی کاشت نهال، سالانه 400هزار اصله است

سهم دامغان از طرح نهضت ملی کاشت نهال، سالانه 400هزار اصله است