مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 13:002023-09-11پزشكي

اردوی جهادی 32 دندانپزشک اصفهانی در مناطق روستایی و کمتر برخوردار دامغان


مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان از اردوی جهادی چهار روزه 32 دندانپزشک در مناطق روستایی و کمتر برخوردار این شهرستان خبر داد.

- دکتر سید حسن تقوی 20 شهریورماه با اعلام این خبر اظهار کرد: اردوی جهادی خدمات دندانپزشکی با حضور 32 دندانپزشک از اصفهان از چهاردهم شهریور ماه لغایت 17 همین ماه در شهرستان دامغان برگزار شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان ادامه داد: این برنامه به همت و هماهنگی قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان و با همکاری و پشتیبانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان و دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد.

وی به حضور این دندانپزشکان در شهرها و روستاهای مختلف شهرستان اشاره و تصریح کرد: این اردوی جهادی در سالن مدیریت بحران دامغان و تمامی مراکز خدمات جامع سلامت روستایی؛ کلاته رودبار، دیباج، دروار، امیریه، فرات، جزن و روستای مهماندوست دامغان برگزار شد.

دکتر تقوی از بهره مندی بیش از یک هزار نفر از خدمات درمانی این اردوی جهادی خبر داد و گفت: در مجموع یک هزار و 171 نفر در قالب این اردوی جهادی خدمات دندانپزشکی دریافت کردند.

وی اضافه کرد: از این تعداد 680 نفر در شهر دامغان و تعداد 491 نفر در مراکز خدمات جامع سلامت روستایی از این خدمات بهره مند شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی جهادی 32 دندانپزشک اصفهانی در مناطق روستایی و کمتر برخوردار دامغان

اردوی جهادی 32 دندانپزشک اصفهانی در مناطق روستایی و کمتر برخوردار دامغان