مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 11:562023-09-15سياسي

حال و هوای مرقد سردار باوفا در آستانه شهادت امام رضا(ع)


خبرگزاری فارس کرمان/مهدیه طاهری مقدر: اینجا گلزار بین المللی شهدای کرمان است، در روزهای پایانی ماه صفر و در آستانه شهادت امام رضا(ع) به مرقد مطهر خادم الرضا، سلیمانی باوفا آمدم، امروز هم مثل همیشه شلوغ است، مملو از حضور دلباختگانی است که چند سال است نه تنها از سراسر کشور بلکه از سراسر دنیا به این بهشت نورانی می آیند تا از نزدیک دلگویه های خود را به سردار بگویند.

آن طرف خانمی با چادر رنگی محلی، بر صندلی های فلزی گلزار نشسته، با بغض به حال و هوای گلزار می نگرد و اشک می ریزد، انگار حرف های زیادی با سردار دارد که فقط با زبان اشک می تواند به حاج قاسم بگوید.

با او هم صحبت می شوم، کسی که از غصه دلتنگی و دل شکستگی می گوید و از پای جامانده از سفر اربعین خود تعریف می کند، حالا هم آرزوی دیدار سرزمین نینوا را دارد و آن را از حا ج قاسم طلب می کند.

از دیار و محل زندگی او می پرسم او در حالی که اشک هایش را پاک می کند، با لهجه شیرین جنوبی می گوید: از جنوب آمده ام، از بندعباس، از کنار آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس، آمده ام تا سردار را واسطه قرار دهم و برای گره گشایی از مشکلات زندگی ام دعا کنم.

وقتی که حرف از لحظه شهادت حاج قاسم به میان می آورم، اشک امانش نمی دهد و با صورتی سرخ شده، آن لحظات سخت را یادآوری می کند و می گوید: سردار را بعد از شهادتش شناخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال و هوای مرقد سردار باوفا در آستانه شهادت امام رضا(ع)

حال و هوای مرقد سردار باوفا در آستانه شهادت امام رضا(ع)