مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 14:352023-08-23اجتماعي

برپایی 14 موکب ارتش در مرزهای غربی طی اربعین حسینی


فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا از استقرار بالگردهای هوانیروز کرمانشاه در مرز خسروی برای انجام پروازهای اورژانسی و ماموریت های امنیتی خبر داد.

- امیر سرتیپ دوم سلیمان طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ارتش موکب هایی در مرز خسروی و مهران برای پذیرایی و خدمات رسانی به زائرین حسینی برپا کرده است، اظهار کرد: قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا در سه نقطه مرزی خسروی، باشماق و مهران با راه اندازی موکب به زائرین اربعین حسینی (ع) خدمات رسانی می کند.

وی افزود: این قرارگاه برای ارائه خدمت به زائرین اربعین 14 موکب از ورودی استان کرمانشاه از شهرستان کنگاور تا مسیر مرز خسروی در نقاط مختلف و نیز در مرز مهران و باشماق راه اندازی کرده است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا از ایجاد یک بیمارستان صحرایی در شهرستان قصرشیرین خبر داد و گفت: این بیمارستان مجهز به آزمایشگاه و اتاق عمل است و به زوار اربعین حسینی (ع) خدمات رسانی خواهد کرد.

طاهری همچنین از راه اندازی یک آشپزخانه در مرز خسروی با ظرفیت پخت و ارائه روزانه بیش از پنج هزار پرس غذا به زوار و ایجاد یک پارکینگ با ظرفیت 6 هزار دستگاه خودرو خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه خدمت رسانی به عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) را افتخاری برای خود می دانیم، بیان کرد: بالگردهای هوانیروز کرمانشاه در مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 14 موکب ارتش در مرزهای غربی طی اربعین حسینی

برپایی 14 موکب ارتش در مرزهای غربی طی اربعین حسینی