مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 08:252023-09-12سياسي

مسئولین با عزم جهادی مشکلات دارویی خراسان شمالی را حل کنند


رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: مسؤولان ذی ربط در دانشگاه علوم پزشکی استان باید با تلاش شبانه روزی و با روحیه خستگی ناپذیر، مسائل مربوط به حوزه درمان را با جدیت تمام پیگیری کنند تا کمبودها و کاستی ها برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام و المسلمین رضا براتی زاده، رییس کل دادگستری خراسان شمالی در سومین جلسه شورای قضایی استان خراسان شمالی به مشکلات حوزه درمان و کمبود اقلام دارویی در استان اشاره و اظهار کرد: متأسفانه در حوزه تأمین دارو، به ویژه داروهای مورد نیاز بیماران صعب العلاج و مبتلا به سرطان و نیز در زمینه تأمین تجهیزات پزشکی که هیچکدام متناسب با نیاز استان نیست با مشکلات عدیده ای مواجه هستیم و امیدواریم در نتیجه زحمات و پیگیری های مسؤولان ذیربط این موارد هر چه سریعتر مرتفع گردد.

وی، همچنین با تأکید بر ضرورت برخورداری از روحیه انقلابی و کار و مجاهدت شبانه روزی گفت: مسؤولان ذی ربط در دانشگاه علوم پزشکی استان باید با تلاش شبانه روزی و با روحیه خستگی ناپذیر، مسائل مربوط به حوزه درمان را با جدیت تمام پیگیری کنند تا کمبودها و کاستی ها برطرف شود.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی بازرسی های میدانی را یکی از سازوکارهای مؤثر در بهبود روند اقدامات نظارتی برشمرد و دستور داد دادستان های عمومی و انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین با عزم جهادی مشکلات دارویی خراسان شمالی را حل کنند

مسئولین با عزم جهادی مشکلات دارویی خراسان شمالی را حل کنند