مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 07:052023-08-23اقتصادي

بندر امیرآباد از کالاهای متروکه پاک است


مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد با تاکید بر اینکه تعیین تکلیف رسوب کالا در این بندر، گفت: فرآیند خروج نهاده ها با توجه به زیرساخت ها تسریع شده که ماندگاری رسوب کالا 140 هزار تنی تعیین تکلیف شده است و درحال حاضر بندر امیرآباد در بحث کالاهای متروکه پاک است.

- محمدعلی موسی پور مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد در آستانه هفته دولت با حضور در ستاد اطلاع رسانی گرامیداشت هفته دولت به تشریح عملکرد بندر امیرآباد پرداخت و  اظهار کرد: در حوزه تردد ایمن با تردد یک هزار و 730 فروند شناور نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد 10 درصدی برخوردار هستیم.

وی با اشاره به اینکه حجم عملیات در حوزه لایروبی در این بندر مشابه مدت مشابه قبل بوده است، افزود: در بخش مقابله با آلودگی آب دریاها از رشد 400 درصدی برخوردار هستیم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد اضافه کرد: در بخش جست وجو و نجات دریایی از رشد 100 درصدی را نسبت به مدت مشابه دولت قبل شاهد هستیم که تحقق این رشد به دلیل تعریف پروژه ها بوده است.

موسی پور بیان کرد: در مدت دو ساله دولت سیزدهم 19 پروژه عمرانی را با مبلغ سرمایه گذاری 537 میلیارد تومان به مرحله بهره برداری رساندیم.

وی با بیان اینکه در بحث تجهیزاتی و تامین زیرساخت ها اهتمام جدی در دو سال گذشته صورت گرفته است، افزود: به طوری که در این زمینه شاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندر امیرآباد از کالاهای متروکه پاک است

بندر امیرآباد از کالاهای متروکه پاک است