مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 14:302023-09-19اقتصادي

رغبت همدانی ها به مصرف حبوبات افزایش یافته است


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به افزایش قیمت حبوبات در ماه شهریور به علت گپ بین برداشت و میزان ذخیره سال گذشته که مورد استفاده قرار می گیرد، - ایسنا/همدان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به افزایش قیمت حبوبات در ماه شهریور به علت گپ بین برداشت و میزان ذخیره سال گذشته که مورد استفاده قرار می گیرد، اظهار کرد: هم چنین تغییرات قیمت مواد پروتیینی باعث شده مردم به مصرف حبوبات رغبت بیشتری داشته باشند.

احمد شانیان سه شنبه 28 شهریورماه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان همدان، پیرو دستور جلسه مبنی بر بررسی قیمت کالاهای اساسی طی ماه جاری، با اعلام اینکه قیمت انواع برنج و نخود طی ماه جاری تغییر چندانی نداشته است، افزود: قیمت موز از 55 هزار تومان در اول شهریور به 75 هزار تومان در 27 شهریور رسیده همچنین خرما از 90 هزار تومان به 95 هزار تومان افزایش یافته است.

شانیان با اشاره به اینکه قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی مخلوط 450 هزار تومان است، افزود: طی مدت فوق، قیمت گوشت گوساله از 440 هزار تومان به 540 هزار تومان افزایش یافته است در ضمن در حال حاضر مرغ به قیمت 79 هزار و 500 تومان عرضه می شود.

وی با بیان اینکه قیمت تخم مرغ از اول شهریور که 55 هزار تومان بود، تا روز گذشته به 57 هزار تومان رسید، افزود: قیمت جوجه یکروزه از 8000 تومان به 13


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رغبت همدانی ها به مصرف حبوبات افزایش یافته است

رغبت همدانی ها به مصرف حبوبات افزایش یافته است