مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 10:502023-08-31سياسي

افزودن یک فصل تازه و مهم به برنامه هفتم توسعه!


با ابتکار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمیسیون تلفیق، فصلی تازه به لایحه برنامه هفتم توسعه افزوده شده که اتفاقی جالب توجه و قابل تامل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، از بحران خشکسالی و کمبود منابع آبی تا آلودگی هوا با گرد و غبار یا آلاینده های ناشی از احتراق سوخت های فسیلی و صنایع مختلف، از گرمایش زمین و حریق های پی در پی جنگل ها تا خطر رو به گسترش انقراض، از خشک شدن دریاچه ها و شوری زمین ها تا دست درازی به منابع طبیعی و احداث سازه های آلاینده، اوضاع محیط زیست کشورمان به میزان زیاد و غیرقابل انکاری ناخوش است.

موضوعی که یکی از نگرانی های جدی ایرانیان است؛ آنقدر جدی که محیط زیست فصلی مهم در وعده های افرادی شده که در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری وارد می شوند و می کوشند با توجه نشان داده به دغدغه های فراوان جامعه در این حوزه و بیان وعده های مختلف و متعدد، نشان دهند که به اهمیت این موضوع واقفند و می کوشند اوضاع ناخوش کشور در این حوزه را بهبود دهند.

مساله ای مهم و اساسی که بسیاری انتظار دارند در برنامه ریزی های کلان مورد توجه مسئولان قرار گرفته و به طور ویژه بدان پرداخته شود.

رویکردی که با توجه به آن، برنامه هفتم توسعه که دولت مردان تنظیم کرده و در مسیر تبدیل به قانون، اکنون در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است، حاوی این اشکال به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزودن یک فصل تازه و مهم به برنامه هفتم توسعه!

افزودن یک فصل تازه و مهم به برنامه هفتم توسعه!