مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 13:352023-09-11اقتصادي

رسانه، محور توسعه است/ظرفیت های گردشگری کردستان معرفی شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، گفت: رسانه، محور توسعه است و اگر به خوبی ایفای نقش کند می تواند در زمینه توسعه و رونق صنعت گردشگری نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری داشته باشد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، گفت: رسانه، محور توسعه است و اگر به خوبی ایفای نقش کند می تواند در زمینه توسعه و رونق صنعت گردشگری نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری داشته باشد.

منصور مهرزاد امروز (20شهریور) در دیدار با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان اظهار کرد: صنایع دستی و گردشگری دو ظرفیت بالقوه در ایجاد اشتغال و درآمدزایی در استان است که علاوه بر رونق اقتصادی، نشاطی مضاعف در منطقه ایجاد می کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان با بیان اینکه زیرساخت های حوزه گردشگری استان به اندازی کافی مهیا نشده است، افزود: توسعه کمی و کیفی زیرساخت های گردشگری به طور جدی در دستور کار این مجموعه قرار دارد.

وی نقش رسانه های استان در معرفی ظرفیت ها، پتانسیل ها، قابلیت ها و توانمندی های کردستان را مهم عنوان کرد و گفت: خبرنگاران و فعالان رسانه ای کردستان در طول ایام سال توانسته اند در معرفی جاذبه های گردشگری و ظرفیت های میراث فرهنگی و صنایع دستی کردستان نقش خود را به خوبی ایفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه، محور توسعه است/ظرفیت های گردشگری کردستان معرفی شود

رسانه، محور توسعه است/ظرفیت های گردشگری کردستان معرفی شود