مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 11:552023-08-29سياسي

ثبت بیش از 12 میلیون پیام صوتی و تصویری در پیام رسان های داخلی در ایام حج


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با امام جمعه قزوین، گفت: در 50 روز ایام حج بیش از 12 میلیون پیام صوتی و تصویری در پیام رسان های داخلی با رضایتمندی بالای 75 درصد از ایران به عربستان و بالعکس انجام شد.

- ایسنا/قزوین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با امام جمعه قزوین، گفت: در 50 روز ایام حج بیش از 12 میلیون پیام صوتی و تصویری در پیام رسان های داخلی با رضایتمندی بالای 75 درصد از ایران به عربستان و بالعکس انجام شد.

دکتر عیسی زارع پور صبح سه شنبه هفتم شهریور ضمن سفر به استان قزوین در دیدار با آیت الله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، اظهار کرد: مجموعه تیم مدیریتی دولت شبانه روز در تلاش هستند که مشکلات را مرتفع و مسیر رشد و پیشرفت را فراهم کنند.

وی ادامه داد: استان قزوین در برخی شاخص ها رتبه های بسیار بالایی دارد، برای مثال در بحث مسکن در رتبه دوم قرار دارد، همچنین شاخص هایی از قبیل بیکاری نشان می دهد که مجموعه مدیریتی در قزوین پای کار هستند و مسیر رشد و پیشرفت استان با سرعت طی می شود.

زارع پور بیان کرد: در وزارت ارتباطات نیز تیمی گلچین شده از متخصصان دانشگاه های شریف، امیرکبیر و علم و صنعت پای کارند و اتفاقات خیلی خوبی رخ داده و دستاوردهای زیادی داشته ایم، برای مثال سال گذشته پیام رسان های داخلی امکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 12 میلیون پیام صوتی و تصویری در پیام رسان های داخلی در ایام حج

ثبت بیش از 12 میلیون پیام صوتی و تصویری در پیام رسان های داخلی در ایام حج