مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 10:302023-08-30بين الملل

ضرب الاجل عشایر سوریه به «قسد» برای آزاد کردن شهروندان تحت محاصره در الحسکه


سران عشایر حومه دیرالزور سوریه تنها 12 ساعت به ائتلاف بین المللی تحت رهبری آمریکا و نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) تحت حمایت واشنگتن مهلت دادند تا بازداشتی ها و شهروندان تحت محاصره در استان الحسکه را آزاد کنند چراکه در غیر این صورت بسیج عمومی اعلام خواهد شد.

- ضرب الاجل عشایر سوریه به قسد برای آزاد کردن شهروندان تحت محاصره در الحسکه سران عشایر حومه دیرالزور سوریه تنها 12 ساعت به ائتلاف بین المللی تحت رهبری آمریکا و نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) تحت حمایت واشنگتن مهلت دادند تا بازداشتی ها و شهروندان تحت محاصره در استان الحسکه را آزاد کنند چراکه در غیر این صورت بسیج عمومی اعلام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، درگیری های متناوب بین عشایر و شورای نظامی دیرالزور از یک سو و قسد از سوی دیگر در حومه شمالی و غربی دیرالزور ادامه دارد و شبه نظامیان شورای نظامی توانستند دوباره کنترل کاخ ابوخوله در روستای الربیضه را به دست گیرند.

شورای نظامی دیرالزور همچنین توانست راه های ارتباطی حومه شمالی و غربی دیرالزور را مسدود کند و پس از متهم کردن نیروهای دموکراتیک سوریه به کشتن رهبران عرب در صفوف خود، تهدید کرد گشت های وابسته به قسد را هدف قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل عشایر سوریه به «قسد» برای آزاد کردن شهروندان تحت محاصره در الحسکه

ضرب الاجل عشایر سوریه به «قسد» برای آزاد کردن شهروندان تحت محاصره در الحسکه