مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 15:252023-09-06اجتماعي

عزاداری دلدادگان اربعین حسینی در اردستان


مراسم دلدادگان اربعین حسینی در اردستان برگزار شد و عاشقان امام حسین(ع) با حضور در بقاع متبرکه، مساجد و حسینیه ها به عزاداری پرداختند.

-   امروز در سراسر شهرستان اردستان مراسم جاماندگان اربعین حسینی برگزار شد و عاشقان امام حسین(ع) با حضور در بقاع متبرکه، مساجد و حسینیه ها به عزاداری پرداخته و این شهرستان پر بود از عاشقانی و دلدادگانی که از سفر عشق جامانده بودند.

محمد از شهروندان اردستانی به خبرنگار فارس می گوید: امسال توفیق زیارت کربلا و شرکت در برنامه پیاده روی مسیر نجف به کربلا را نداشتیم به همین دلیل تصمیم گرفتیم همراه با خانواده در مراسم عزاداری روز عاشورا که در شهرمان برگزار می شود شرکت کرده و به قصد پیاده روی اربعین، عزاداری کنیم.

حمید از دیگر شهروندان اردستانی در حالی که بغض و ناراحتی بر چهره دارد به خبرنگار فارس از جاماندن خود از پیاده روی اربعین گفت و تصریح کرد: هرساله در مراسم پیاده روی مسیر نجف به کربلا حضور داشتم اما امسال به عنوان یک جامانده از اربعین، در مراسم عزاداری اربعین شهرستان حضور پیدا کردم.

حجت الاسلام حسن دهشیری، امام جمعه اردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردستان، اظهار کرد: در تاریخ شیعیان دو روز مهم و حساس به نام روز عاشورا و اربعین وجود دارد و خوشبختانه مردم کشور ما از دیرباز نسبت به عاشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری دلدادگان اربعین حسینی در اردستان

عزاداری دلدادگان اربعین حسینی در اردستان