مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 19:302023-08-28سياسي

برای حل پروژه های نیمه تمام، قم از تمام ظرفیت ها استفاده می کنیم


به سرانجام رساندن پروژه های نیمه تمام اولویت مدیریت استان در دوره جدید خواهد بود؛ پروژه هایی در استان وجود دارد که نتیجه ترک فعل ها در دولت های قبلی است و این موضوع مردم را آزار می دهد، - ایسنا/قم استاندار قم عنوان کرد: به سرانجام رساندن پروژه های نیمه تمام اولویت مدیریت استان در دوره جدید خواهد بود؛ پروژه هایی در استان وجود دارد که نتیجه ترک فعل ها در دولت های قبلی است و این موضوع مردم را آزار می دهد، برای حل این مشکل، مدیریت استان از تمام ظرفیتش استفاده خواهد کرد.

سیدمحمد آقامیری، در جلسه شورای اداری و مسکن استان قم که عصر امروز، دوشنبه، ششم شهریور در سالن کرامت با حضور آیت الله سعیدی و وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: از حضور وزیر راه و شهرسازی در استان بسیار خوشحال هستیم و اعتقاد داریم سفر ایشان به قم سفر پر خیر و برکتی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، استاندار قم افزود: از زحمات آقای شاهچراغی بسیار ممنونیم که طی این 2 سال اقدامات بسیار مهم و خوبی انجام داده و نامی نیک از خود در استان به یادگار گذاشتند.

استاندار قم عنوان کرد: به سرانجام رساندن پروژه های نیمه تمام اولویت مدیریت استان در دوره جدید خواهد بود؛ پروژه هایی در استان وجود دارد که نتیجه ترک فعل ها در دولت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای حل پروژه های نیمه تمام، قم از تمام ظرفیت ها استفاده می کنیم

برای حل پروژه های نیمه تمام، قم از تمام ظرفیت ها استفاده می کنیم