مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 14:152023-09-15سياسي

امام جمعه اراک: حرکت در مسیر فرهنگ نبوی و مهدوی رمز پیشرفت است


امام جمعه اراک حرکت در مسیر فرهنگ نبوی، علوی، فاطمی، حسینی، رضوی و مهدوی را رمز پیشرفت و سربلندی جوامع اسلامی در تمامی برهه ها دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز  در خطبه های عبادی و سیاسی جمعه اراک اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی هیچگاه دست از دشمنی با ملت ایران بر نخواهند داشت که لازم است جوانان و خانواده ها نسبت به توطئه های دشمنان هوشیار و آگاه باشند.

وی تصریح کرد: در حوادث سال گذشته شاهد بودیم منافقین و استکبار جهانی در آشوب ها و اغتشاشات به کثیف ترین دروغ ها متوسل شدند تا بتوانند به اهداف پلید خود دست یابند و در این مسیر از هیچ تلاشی برای فریب جوانان ایرانی فروگذار نکردند.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه ایران سرزمین امام زمان(عج)، اهل بیت(ع) و شهدا است و برای این انقلاب هزاران خون بر زمین ریخته شده، ادامه داد: ایران اسلامی زیرپرچم اهل بیت(ع) اس  و ملت حسینی ایران اسلامی در محرم و صفر امسال با حضور گسترده در در عزاداری ها و مناسبت ها این حقیقت مسلم را به رخ دشمنان اسلام کشیدند.

دری نجف آبادی گفت:  مردم با بصیرت ایران اسلامی همواره در صحنه های مختلف حضور فعالانه و هوشیارانه دارند و با پیروی از مکتب حسینی هر توطئه ای را در نطفه خنثی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اراک: حرکت در مسیر فرهنگ نبوی و مهدوی رمز پیشرفت است

امام جمعه اراک: حرکت در مسیر فرهنگ نبوی و مهدوی رمز پیشرفت است