مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 13:452023-08-31سياسي

596 ملک مازاد دولتی در خوزستان شناسایی شدند


مدیر کل امور اقتصاد و دارایی خوزستان گفت: 596 ملک مازاد دولتی در خوزستان شناسایی شده تا از طریق تهاتر نسبت به تکمیل طرح های توسعه ای دستگاه های اجرایی استان اقدام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امید احمدی صبح امروز پنجشنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: بروکراسی های اداری برای صدور مجوزات کسب و کار و تسهیلگری از سوی وزارت اقتصاد و دارایی انجام شده است؛ در این راستا 17 شعبه دادگاه کیفری برای ترک فعل مدیران که در صدور مجوزات تعلل می کنند در نظر گرفته شده تا در صورت ترک فعل در این زمینه آنها را به دادگاه معرفی کرده و موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری شود.

وی افزود: این درگاه ملی مجوزات، کار جذب سرمایه گذار را بسیار آسان کرده و همه دستگاه ها باید نهایت همکاری را در راستای جذب سرمایه گذار داشته باشند.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خوزستان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون در زمینه مولدسازی نسبت به سال گذشته 430 درصد رشد داشته ایم، تصریح کرد: در این زمینه 596 ملک مازاد در خوزستان شناسایی شده تا از طریق تهاتر نسبت به تکمیل طرح های توسعه دستگاه های اجرایی استان اقدام شود.

احمدی گفت: در سال 1401 در حوزه درآمدهای مالیاتی و گمرکی برای خوزستان مبلغ 227 هزار میلیارد تومان مصوب شده بوده که در این زمینه 237 هزار میلیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

596 ملک مازاد دولتی در خوزستان شناسایی شدند

596 ملک مازاد دولتی در خوزستان شناسایی شدند