مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 20:102023-08-27اقتصادي

راه اندازی شرکت حمل و نقل ریلی استان یزد پیگیری می شود


استاندار یزد از پیگیری برای راه اندازی شرکت حمل و نقل ریلی استان یزد خبر داد.

- مهران فاطمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه حمل ونقل در استان یزد به اجرای فاز اول راه آهن یزد- اقلید با اعتبار 6 هزار میلیارد تومان اشاره کرد و افزود: برای تکمیل این پروژه 300 میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

وی همچنین به راه اندازی اولین شرکت فرودگاهی تاریخ استان با 5 فروند هواپیما اشاره کرد و افزود: بهبود شبکه حمل ونقل جاده ای نیز برای ارتقای ایمنی و بهبود کیفیت راه های استان یزد با جدیت دنبال شده است.

فاطمی به بهره برداری از 62 کیلومتر خط دوم محور بافق- ارژنگ شامل 43 کیلومتر در محدوده طبرکوه -رخش و 19 کیلومتر بلاک اردکان- ارژنگ و اتمام 30 کیلومتر از جاده طریق الرضا تا پایان سال اشاره کرد و افزود: 100 کیلومتر از پروژه دو بانده سازی یزد – طبس در دست احداث است.

استاندار یزد با اشاره به هزینه 300 میلیاردی برای اجرای پروژه بهاباد - دربند - نایبند، اظهار کرد: پیشرفت قریب به 8 درصدی جاده سیروس آباد با هزینه کرد 40 میلیارد تومانی و به عنوان یکی از مطالبات دیرین مردم منطقه و پروژه دو بانده سازی محور اردکان – چوپانان نیز با جدیت دنبال شده است و تاکنون در دولت سیزدهم 500 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شرکت حمل و نقل ریلی استان یزد پیگیری می شود

راه اندازی شرکت حمل و نقل ریلی استان یزد پیگیری می شود