مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 12:402023-08-26سياسي

حزب الله لبنان: معادلات جدیدی را بر دشمن صهیونیست تحمیل کردیم


رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تأکید کرد که مقاومت امروز معادلات را تغییر داده و معادلات جدیدی را بر دشمن صهیونیست تحمیل می کند.

- رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تأکید کرد که مقاومت امروز معادلات را تغییر داده و معادلات جدیدی را بر دشمن صهیونیست تحمیل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: مقاومت امروز معادلات را تغییر داده و معادلات جدیدی را تحمیل می کند.

لبنان دیگر در مقابله با دشمن آن کشور ضعیف نیست که نداند گزینه ها و اولویت هایش چیست بلکه اکنون این دشمن صهیونیستی است که ضعیف و سردرگم شده است و اولویت ها و گزینه های خود را نمی داند و رهبران سیاسی و نظامی دشمن یکدیگر را مسخره می کنند.

قبلا می گفتند که یک لشکر پیشاهنگ اسراییلی لبنان را اشغال می کند و امروز یک چادر، اسراییل را متوقف و آن را ضعیف و سردرگم کرده است؛ طوری که نمی تواند هیچگونه تصمیمی اتخاذ کند.

وی گفت: راه به سمت قدس هموار شده است و روزی که ما در آن وارد قدس شویم، خواهد آمد.

هاشم صفی الدین گفت: سفارت انگلیس در لبنان در اوایل جنگ حمص پیامی را برای حزب الله فرستاد و از آمادگی خود برای ارائه حمایت ها و کمک های لازم خبر داد چرا که هدف داعش پیشروی از حمص به سمت البقاع و طرابلس بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله لبنان: معادلات جدیدی را بر دشمن صهیونیست تحمیل کردیم

حزب الله لبنان: معادلات جدیدی را بر دشمن صهیونیست تحمیل کردیم