مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 13:152023-09-06اجتماعي

توزیع روزانه 18 هزار تبرکی حرم بانوی کرامت میان زوار اربعین


مسئول آشپرخانه و نانوایی موکب آستان مقدس بانوی کرامت گفت: از ابتدای فعالیت این موکب روزانه 18هزار وعده غذای گرم طبخ و میان زوار اربعین توزیع شده و در کنار وعده های اصلی، - سید محمد موسی کاظمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، به تشریح فعالیت های آشپزخانه موکب آستان مقدس قم پرداخت و گفت: از ابتدای فعالیت موکب روزانه به صورت میانگین 18 هزار وعده غذای گرم طبخ و در کنار میان وعده های متنوع میان زائران توزیع شده است.

وی افزود: توزیع روزانه 15 هزار پذیرایی چای، شربت، میوه و بستنی و 50 هزار آب لیوانی از دیگر خدمات ارائه شده در موکب آستان مقدس است.

  مسئول آشپزخانه و نانوایی موکب حرم بانوی کرامت تصریح کرد: در آشپزخانه موکب 12 نفر از خدام مشغول به آشپزی و تهیه غذا هستند و در نانوایی نیز 8 نفر به تهیه نان می پردازند.

وی خاطرنشان کرد: در تهیه و طبخ غذا سعی شده غذاهایی تهیه شود که برای زائر بهتر و مقوی تر باشد و در کنار غذای اصلی آب دوغ خیار نیز توزیع می شود که برای زائر گواراتر باشد.

موسی کاظمی رعایت بهداشت در مجموعه آشپزخانه و نانوایی موکب را یک اصل مهم دانست و گفت: بیشتر مراحل آماده سازی مواد اولیه غذاها قبلا در خود آشپزخانه حرم مطهر انجام شده و در اینجا نیز بسیار به مقوله رعایت نظافت و بهداشت فردی و محیط اهمیت داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع روزانه 18 هزار تبرکی حرم بانوی کرامت میان زوار اربعین

توزیع روزانه 18 هزار تبرکی حرم بانوی کرامت میان زوار اربعین