مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 10:452023-09-19اجتماعي

بارش 271 میلیمتری باران در آستارا در 100 سال اخیر سابقه نداشته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، امیر مرادی مدیر کل مدیریت بحران گیلان در حاشیه بازدید از نقاط سیل زده بندر آستارا، با اشاره به تداوم بارش باران در شهرستان ها و وضعیت آستارا و وخامت شرایط آبگرفتگی و سیلاب، - مدیرکل مدیریت بحران گیلان گفت: براساس آخرین گزارش ها، 271 میلیمتر باران در آستارا باریده که در 100 سال اخیر سابقه نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو ، امیر مرادی مدیر کل مدیریت بحران گیلان در حاشیه بازدید از نقاط سیل زده بندر آستارا، با اشاره به تداوم بارش باران در شهرستان ها و وضعیت آستارا و وخامت شرایط آبگرفتگی و سیلاب، بیان کرد: براساس آخرین گزارش ها، شاهد بارش 271 میلیمتر باران در آستارا بودیم که در 100 سال اخیر سابقه نداشته است.

مرادی با اشاره به اینکه حجم آب موجود در رودخانه ها و معابر به جای تخلیه شدن، بیشتر شده است، تصریح کرد: آستارا شهرستان ساحلی است و لذا فشار آب دریا مانع از تخلیه حجم آب می شود و باید تا پایان بارندگی ها منتظر بمانیم.

مدیرکل مدیریت بحران گیلان پل دوم آستارا را نیز در معرض خطر تخریب دانست و بیان کرد: پل سیبلی تخریب شده و اکنون احتمال تخریب پل بلوار سفیر امید وجود دارد و لذا با همکاری شهرداری اقدام به مسدود کردن این پل کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش 271 میلیمتری باران در آستارا در 100 سال اخیر سابقه نداشته است

بارش 271 میلیمتری باران در آستارا در 100 سال اخیر سابقه نداشته است