مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:052023-08-29اقتصادي

200 روستای محروم مازندران آبرسانی شدند


مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: 200 روستای استان در قالب طرح محرومیت زدایی با 300 میلیارد تومان اعتبار آبرسانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهزاد برارزاده صبح سه شنبه در حاشیه افتتاح طرح های آبرسانی گفت: دو طرح فاضلاب در بابل به بهره برداری رسید که 125 هزار نفر از مزایای آن بهره مند شدند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر 135 طرح در بخش آبرسانی و 5 طرح فاضلاب در شهرستان بابل در دست اجرا داریم و البته با توجه به نوسانات آبی در این شهر بعد از 33 سال موفق به اجرای طرح زون بندی شدیم تا ظرفیت آب در تمام نقاط به صورت یکسان به تعادل برسد.

وی با اشاره به آبرسانی به 200 روستا با 330 میلیارد ریال اعتبار در طرح محرومیت زدایی گفت: 247 روستای کم برخوردار نیز در شهرستان بابل شناسایی شد که با همدلی و وفاق مسئولان و مردم به زودی طرح های آبرسانی را در این روستاها اجرا خواهیم کرد.

برارزاده در خصوص طرح های فاضلاب بابل خاطرنشان کرد: طرح احداث بخش لجن و ارتقای خط جریان اول تصفیه خانه فاضلاب با هدف ارتقای کیفیت فاضلاب و تکمیل بخش لجن جهت حفاظت از محیط زیست با اجرای عملیاتی شامل تکمیل بخش لجن، ارتقای بخش هوادهی و راه اندازی واحد ته نشینی اولیه با صرف هزار و 120 میلیارد ریال اعتبار اجرا شد که امروز با بهره برداری از آن 100 هزار نفر از مزایای این طرح برخودار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 روستای محروم مازندران آبرسانی شدند

200 روستای محروم مازندران آبرسانی شدند