مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 16:302023-09-02سياسي

سعی و خطا در شهرداری ها قابل قبول نیست


مدیرکل پسماند سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور با بیان اینکه سعی و خطا در شهرداری ها قابل قبول نیست، گفت: استان های شمالی جای تجربه جدید در برطرف کردن معضل پسماند نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مسعود احمدی مدیرکل پسماند سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور  ظهر امروز در جلسه بررسی پروژه های پسماند شهر رشت در محل شرکت کود آلی گیلان با اشاره به اختصاص آخرین مرحله اعتبارات سال 1401 برای اجرای پروژه لندفیل سراوان رشت اظهار کرد: با توجه به وعده سازمان برنامه و بودجه تلاش می شود اعتبارات سال جاری نیز به موقع پرداخت شود.

وی با بیان اینکه سعی و خطا در شهرداری ها قابل قبول نیست، گفت: استان های شمالی جای تجربه جدید در برطرف کردن معضل پسماند نیست.

  روند مناسبی در حال طی شدن است  حمیدرضا طهوری مشاور وزیر کشور در امور فناوری نیز در این نشست با اظهار رضایت از عملکرد از اقدامات انجام شده در حوزه سراوان اظهار کرد: با توجه به جدیت فعالیت در لندفیل سراوان، تصفیه شیرابه و احداث کارخانه زباله سوز تحرک جدید و جدی در امر زیست محیطی گیلان اتفاق افتاده است.

وی بر تلاش تمام مجموعه ها در برطرف کردن معضل پسماند گیلان تاکید کرد و افزود: فضای باثباتی در شهرداری رشت مشاهده می شود و این امر به ظرفیت و فضای ایجاد شده برای برطرف کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعی و خطا در شهرداری ها قابل قبول نیست

سعی و خطا در شهرداری ها قابل قبول نیست