مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 08:402023-09-17سياسي

تحریم، نشانه درماندگی دشمنان در رویارویی مستقیم با جمهوری اسلامی است


شورای تأمین استان ایلام در پیامی تحریم آمریکا علیه 29 فرد و نهاد ایرانی، تعداد 25 نفر از مسئولین امنیتی، فرماندهان سپاه و انتظامی از جمله فرمانده ی سپاه امیرالمومنین(ع) و فرمانده ی سابق نیروی انتظامی استان را محکوم کرد.

- ایسنا/ایلام شورای تأمین استان ایلام در پیامی تحریم آمریکا علیه 29 فرد و نهاد ایرانی، تعداد 25 نفر از مسئولین امنیتی، فرماندهان سپاه و انتظامی از جمله فرمانده ی سپاه امیرالمومنین(ع) و فرمانده ی سابق نیروی انتظامی استان را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، متن پیام شورای تأمین استان به شرح زیر است: اقدام خصمانه ی آمریکایی ها در اعمال تحریم علیه 29 فرد و نهاد ایرانی به تعداد 25 نفر از مسئولین امنیتی، فرماندهان سپاه و انتظامی، 3 خبرگزاری و 1 شرکت؛ از جمله سردار جمال شاکرمی فرمانده ی سپاه امیرالمومنین علیه السلام استان و سردار دلاور القاصی مهر فرمانده ی سابق انتظامی استان، نشانه ی ضعف و درماندگی دشمنان در رویارویی مستقیم با جمهوری اسلامی بوده و بار دیگر چهره ی واقعی و پلید استکبار جهانی را به نمایش گذاشت.

دولت مستکبر آمریکای جنایتکار برای جبران شکست های مفتضحانه و پی در پی خود در برابر ملت بزرگ ایران از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون از هر اقدامی استفاده کرده است که آخرین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم، نشانه درماندگی دشمنان در رویارویی مستقیم با جمهوری اسلامی است

تحریم، نشانه درماندگی دشمنان در رویارویی مستقیم با جمهوری اسلامی است