مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 17:052023-08-30سياسي

چالش های هر منطقه توسط مسئولان قضایی شهرستانها شناسایی شود


چالش های هر منطقه از سوی مسئولان قضایی شهرستانها شناسایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در مراسم معارفه دادستان شهرستان رودسر اظهار کرد: چالش های هر منطقه باید از سوی مسئولان قضایی هر شهرستان شناسایی و راهکارهای لازم برای برطرف کردن آن اندیشیده شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: دولت مردان در راستای خدمت به مردم و رسیدن به نقطه مطلوب تلاش می کنند.

رییس شورای قضایی گیلان توجه به درون مجموعه و رسیدگی به پرونده های مردم را از وظایف درون سازمانی و محوری دادستان ها دانست و افزود: احقاق حقوق عامه نیز از محوری ترین وظایف برون سازمانی دادستان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام صادقی نیارکی، فساد در حوزه های مختلف را خط قرمز دستگاه قضایی دانست و گفت: مسئولان قضایی باید در مبارزه با فساد جدیت و اهتمام لازم را داشته باشند و با فساد چه از ناحیه اشخاص حقوقی یا حقیقی، چه در حوزه اقتصاد یا اخلاق و ترویج بی بند و باری برخورد کنند.

رییس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اهمیت سند دار کردن اراضی تصریح کرد: سند دار کردن زمین های روستایی و شهری از عوامل بازدارنده در تضییع حقوق عامه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های هر منطقه توسط مسئولان قضایی شهرستانها شناسایی شود

چالش های هر منطقه توسط مسئولان قضایی شهرستانها شناسایی شود