مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 16:352023-09-21سياسي

حسینی: رییس جمهوری شخصا رفع مشکل مردم را پیگیری می کند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهور پیش از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان رفسنجان با تاکید براینکه مدیریت دولت سیزدهم یک مدیریت میدانی است، - معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: رفع مشکلات مردم از تاکیدات مهم رییس جمهور است و شخصا آن ها را پیگیری می کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهور پیش از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان رفسنجان با تاکید براینکه مدیریت دولت سیزدهم یک مدیریت میدانی است، اظهار داشت: بر همین اساس تیم آن در همه شهر ها و شهرستان ها حضور پیدا می کنند و به رصد مشکلات مردمی می پردازند.

وی به هفته دفاع مقدس پرداخت و با گرامیداشت یاد فداکاران آن دوران گفت: امروز هم ما باید با همان روحیه جهادی و مقاوم کار کنیم، تاکید مقام معظم رهبری هم همین است.

وی اضافه کرد: برای حفظ سرمایه اجتماعی و آگاهی آن ها باید هم به شدت و با سرعت کار و هم این کار ها را تبیین و اطلاع رسانی کنیم.

معاون پارلمانی رییس جمهور با تاکید بر اینکه دولت کنونی در عمر دوساله خود کار های بسیار خوبی انجام داده است، بیان کرد: این درحالی است که ما در اوایل کار روز های سختی داشتیم، کسری بودجه شدید داشتیم و با کمبود های فراوان دست و پنجه نرم می کردیم، اما حالا کمبود ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: رییس جمهوری شخصا رفع مشکل مردم را پیگیری می کند

حسینی: رییس جمهوری شخصا رفع مشکل مردم را پیگیری می کند