مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 13:452023-09-12سياسي

چه کسانی به عنوان هیات استانی نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی معرفی شدند؟


مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان جنوبی از انتصاب اعضای انتخابات هیات استانی نظارت بر دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان جنوبی از انتصاب اعضای انتخابات هیات استانی نظارت بر دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد.

حجت الاسلام مهدی یعقوبی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بر طبق قانون باید 10 نفر از اقشار مختلف استان به عنوان هیات استانی نظارت بر دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی معرفی می شدند.

وی افزود: لیست این 10 نفر به مرکز ارسال شد و پنج نفر توسط هیات مرکزی نظارت بر انتخابات، انتخاب شدند که حجت الاسلام علی محمدی، محمد ولی عبداللهی، سید محسن محمدپور و علیرضا مقیمی به عنوان اعضای این هیات تعیین شدند.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان جنوبی با بیان اینکه این افراد باید شناخت خوبی نسبت به جریانات داشته و از طیف های مختلف باشند، اظهار کرد: این هیات کار نظارت بر فرآیند انتخابات را برعهده داشته و آموزش ناظران انتخابات نیز از وظایف آنهاست.

یعقوبی یادآور شد: در خراسان جنوبی حدود 4500 نفر عضو فعال شبکه نظارت شورای نگهبان هستند که از این تعداد حدود 900 نفر خانم و 3600 نفر آقا در رده های مختلف هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی به عنوان هیات استانی نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی معرفی شدند؟

چه کسانی به عنوان هیات استانی نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی معرفی شدند؟