مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 13:552023-09-20سياسي

400 مددجوی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری تا پایان سال صاحبخانه می شوند


مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از واگذاری 400 واحد مسکن مددجویی تا پایان سال در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، جاسم محمدی فارسانی صبح امروز در حاشیه مراسم تحویل 17 واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری گفت: این تعداد واحد مسکونی از پروژه های مشارکتی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به تفاهم نامه احداث 400 واحد مسکن مددجویی دیگر با قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی(ع) افزود: از ابتدای امسال تاکنون 250 واحد از این مجموع تکمیل شده که مابقی نیز تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به تحویل 181 واحد مسکن تا پایان شهریورماه به مددجویان دارای شرایط، اضافه کرد: این تعداد مسکن با مشارکت بنیاد علوی و بنیاد مسکن احداث شده است.

95 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت چهارمحال و بختیاری اهداء شد محمدی در ادامه بیان کرد: همچنین با مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 400 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهداء شد که از این مجموع 95 سری توسط این نهاد تهیه و به دست مددجویان رسید.

وی افزود: جهیزیه نوعروسان شامل لوازم ضروری زندگی از جمله یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، تلویزیون و سایر وسایل مورد نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 مددجوی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری تا پایان سال صاحبخانه می شوند

400 مددجوی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری تا پایان سال صاحبخانه می شوند