مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 12:552023-09-14سياسي

طرح حامیم با حضور 350 دانشجوی سیستان و بلوچستانی در قم برگزار می شود


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان سیستان و بلوچستان گفت: دومین طرح توانمندسازی حلقه های میانی(حامیم)، با شرکت 350 نفر از دانشجویان فعال تشکل های فرهنگی مراکز دانشگاهی استان در قم برگزار می شود.

- طرح "حامیم" با حضور 350 دانشجوی سیستان و بلوچستانی در قم برگزار می شود ایسنا/سیستان و بلوچستان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان سیستان و بلوچستان گفت: دومین طرح توانمندسازی حلقه های میانی(حامیم)، با شرکت 350 نفر از دانشجویان فعال تشکل های فرهنگی مراکز دانشگاهی استان در قم برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- نشست خبری دومین طرح توانمندسازی حلقه های میانی، امروز پنجشنبه با حضور اصحاب رسانه استان در دفتر نهاد رهبری این دانشگاه برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین بامری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان سیستان و بلوچستان پیرامون اهمیت این طرح اظهار داشت: یکی از عناوین و مباحثی که مقام معظم رهبری در بیانه گام دوم در مورد آن تاکید دارند مسئله عظمت نقش نیروی جوان متعهد است؛ این جوانان متعهد و انقلابی هستند که جامعه را در مسیر تمدن نوین اسلامی و شکوفایی عرصه های حکمرانی کمک و در معرفی ظرفیت های ملی نقش آفرینی مثبت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح حامیم با حضور 350 دانشجوی سیستان و بلوچستانی در قم برگزار می شود

طرح حامیم با حضور 350 دانشجوی سیستان و بلوچستانی در قم برگزار می شود