مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 07:352023-08-28سياسي

سفر دو روزه ی وزیر علوم به یزد


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سفری دو روزه به یزد، ضمن بازدید از دانشگاه های استان، طرح های استانی هفته دولت را افتتاح می کند.

- ایسنا/یزد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سفری دو روزه به یزد، ضمن بازدید از دانشگاه های استان، طرح های استانی هفته دولت را افتتاح می کند.

دکتر محمدعلی زلفی گل صبح امروز 6 شهریور در سفری دو روزه از طریق فرودگاه شهید صدوقی یزد وارد یزد شد و مورد استقبال مسئولان این استان قرار گرفت.

وی در ابتدای این سفر ضمن حضور در گلزار شهدای گمنام دانشگاه یزد و نثار گل و فاتحه، با آرمانهای امام راحل و شهدا تجدیدمیثاق کرد و پس از بازدید از رویداد جام آبی یزد، در مجمع نمایندگان استان شرکت می کند.

وزیر علوم در ادامه نیز در شورای آمایش آموزش عالی استان حضور خواهد یافت و ظهر امروز با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار خواهد کرد.

زلفی گل عصر امروز از دانشگاه های میبد و اردکان و پردیس مهریز بازدید و در جریان مسائل این مراکز علمی و آموزشی قرار خواهد گرفت.

وزیر در دومین روز از این سفر هم ضمن افتتاح دانشکده علوم و فناوری های راهبردی استان، طرح های استانی هفته دولت را با حضور مسئولان مورد بهره برداری قرار خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر دو روزه ی وزیر علوم به یزد

سفر دو روزه ی وزیر علوم به یزد