مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 16:352023-08-24اقتصادي

تاکید بریکس بر اهمیت استفاده از ارز های ملی در تجارت بین المللی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، گروه «بریکس» در بیانیه پایانی این نشست بر اهمیت تشویق به استفاده از ارز های ملی در تجارت بین المللی و مبادلات مالی این گروه و شرکای تجاری آن تاکید کرد.

- رهبران کشور های عضو گروه بریکس در بیانیه پایانی این نشست اعلام کردند از استفاده از ارز های ملی در تجارت بین المللی و دوجانبه حمایت می کنند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، گروه بریکس در بیانیه پایانی این نشست بر اهمیت تشویق به استفاده از ارز های ملی در تجارت بین المللی و مبادلات مالی این گروه و شرکای تجاری آن تاکید کرد.

رهبران بریکس همچنین حمایت خود را از ایجاد سیستم تجارت بین المللی باز و عادلانه بر اساس قوانین سازمان تجارت جهانی تایید کردند.

در بین مهمترین نکات ذکر شده در بیانیه پانزدهمین نشست بریکس آمده، رهبران بریکس درباره استفاده از اقدامات یکجانبه که بر کشور های در حال توسعه تاثیر منفی می گذارد، ابراز نگرانی کردند.

کشور های بریکس همچنین اعلام کردند به تقویت همکاری در زمینه کشاورزی برای افزایش امنیت غذایی کشور های عضو و کشور های سراسر جهان متعهد هستند.

اعضای بریکس در این بیانیه همچنین از راه حل مسالمت آمیز در خصوص درگیری ها در اوکراین و حل مناقشه از طریق گفتگو و دیپلماسی از جمله ابتکار آفریقا در این خصوص حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بریکس بر اهمیت استفاده از ارز های ملی در تجارت بین المللی

تاکید بریکس بر اهمیت استفاده از ارز های ملی در تجارت بین المللی