مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 11:302023-08-31اجتماعي

پشتوانه ای به نام پایانه برکت برای استان ایلام


امسال علاوه بر اینکه زیرساخت ها در مسیرهای منتهی به مرز مهران مهیا شده در پایانه برکت نیز امکانات رفاهی به وفور دیده می شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، زیرساخت های اربعین در استان ایلام طی سالهای گذشته تغییراتی داشته اما امسال شرایط به گونه ای دیگر رقم خورده و مسئولان با استفاده از تجارب قبل با همت و تلاش شبانه روزی فعل خواستن را به توانستن تبدیل کردند و از اربعین قبل تاکنون زیرساختها تحول چشمگیری داشتند.

شاید اگر اغراق نباشد به اندازه تمام مرزهای منتهی به کشور عراق در مرز مهران کار صورت گرفته و زیرساختهای فراوانی جهت رفاه حال زائرین آماده شده و این یک توان دوچندان را طلبیده که فقط می توان گفت با نگاه حضرت سیدالشهدا (ع) این کارها انجام شده است.

پایانه مرزی مهران راه اصلی ورود زائرین اربعین است، در این مسیر امکانات قابل توجهی ایجاد شده و این نوید را به زائرین اربعین می دهد که مشکلات سالهای قبل دیگر رخ ندهد و با آسوده خاطر سفر خود را انجام دهند.

شاید نکته ای که مورد توجه زائرین اربعین بوده نرخ کرایه ها بوده چرا که امسال در پایانه برکت این نرخ مقابل هر سکو نصب شده است، همچنین بازرسی در کل محل های سوار شدن به اتوبوس ها جهت جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی مستقر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتوانه ای به نام پایانه برکت برای استان ایلام

پشتوانه ای به نام پایانه برکت برای استان ایلام