مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 11:312023-09-19اجتماعي

طغیان رودخانه ها در شفت+ عکس و فیلم


  تمامی معابر و محورهای مواصلاتی شهرستان شفت در پی بارش باران و هم آمیختگی آن با گل ولای حاشیه جاده ها، لغزنده و تردد در آن ها با احتیاط ممکن است.

مهدی نقدی، رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان شفت طی نشستی با مدیران دستگاه های اجرایی و خدماتی شهرستان از آن ها خواست تا برای مدیریت و جلوگیری از آب گرفتگی و بروز احتمالی سیلاب در سطح شهرستان در آماده باش کامل باشند.

فرماندار شفت با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی و احتمال وقوع سیل و جاری شدن سیلاب و گرفتگی معابر طی نشستی که یکشنبه هفته جاری در فرمانداری برگزار شده بود دستور داد تا تمامی مرخصی ها و مأموریت ها تا پایان هفته جاری لغو و رؤسای ادارات، دستگاه های اجرایی و خدمات رسان حق خروج از شهرستان را نداشته و بایستی به صورت فعال تمامی اقدامات مرتبط را در دستور کار قرار دهند.

در حال حاضر دمای هوای شهرستان شفت بین پنج تا 15 درجه سلسیوس کاهش یافته که در ارتفاعات این اختلاف دما بیشتر و در دهستان های ملاسرا و جیرده سردی هوا کمتر احساس می شود.

در شهر شفت و احمدسرگوراب نیز علیرغم حجم گسترده بارش ها و روان شدن آب در سطح معابر، آب گرفتگی وجود ندارد اما در برخی از کوچه های پرتردد، عدم اتصال آبراه ها به شبکه زهکش موجب شده تا در مقاطعی آب گرفتگی ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طغیان رودخانه ها در شفت+ عکس و فیلم

طغیان رودخانه ها در شفت+ عکس و فیلم