مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 12:002023-09-12سياسي

آخرین تمهیدات ویژه بازگشایی مدارس تشریح شد


شناور بودن ساعات اداری تمامی دستگاه های ملی و استانی مستقر در شهر تهران با استناد به تصویب نامه هیئت وزیران از دیگر مصوبات مهم جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان تهران بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هفتمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان دیروز به ریاست میرمحمد غراوی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی و با حضور اعضای شورای ترافیک، مسئولان شهرداری و آموزش و پرورش شهر تهران، مسئولان شهرستان های استان و فرمانداران استان ویژه اقدامات و تمهیدات لازم در آستانه بازگشایی مدارس و ستاد مهر برگزار شد.

در این جلسه گزارشی از اقدامات اجرا شده و در دست اجرای شهرداری تهران از جمله رایگان شدن ناوگان حمل و نقل عمومی برای دانش آموزان و دانشجویان در مهرماه، اضافه شدن 340 دستگاه اتوبوس و 200 دستگاه ون جدید به ناوگان، بازآماد کردن (اورهال) قطارهای موجود در خطوط ریلی، ساماندهی سرویس مدارس در قالب سامانه سپند، تصویب نرخ سرویس مدارس در فرمانداری تهران و … ارائه شد.

در این نشست مقرر شد سایر فرمانداران استان نیز جلسات شورای هماهنگی ترافیک شهرستان ویژه مهر را تشکیل و ضمن ثبت مصوبات آن و سایر مصوبات قبلی در سامانه ثبت مصوبات شورای عالی ترافیک نسبت به ساماندهی سرویس مدارس مطابق با دستورالعمل های قبلی ابلاغ شده اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین تمهیدات ویژه بازگشایی مدارس تشریح شد

آخرین تمهیدات ویژه بازگشایی مدارس تشریح شد