مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 19:302023-09-02اقتصادي

فرودگاه شاهرود؛ از پروازهای مسافری تا توانمندی های ترانزیتی+ عکس


فرودگاه بین المللی شاهرود نیازمند توجه بیشتری است و می تواند از جابه جایی مسافران گرفته تا امور ترانزیت کالا را در استان سمنان توسعه دهد.

- خبرگزاری فارس- معصومه رشیدی: فرودگاه بین المللی شاهرود که در شهرستان شاهرود به عنوان یکی از شهرهای پرجمعیت استان سمنان واقع شده است، توانمندی های قابل توجهی دارد که تاکنون آن چنان که باید و شاید از آن بهره گرفته نشده است.

بر اساس آنچه سایت های اطلاعاتی نوشته اند تنها در سال 2016 میلادی، 186 نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه شاهرود انجام شد که نویدبخش آینده ای روشن برای جابه جایی مسافران و امور ترانزیت کالا در استان سمنان بود.

گفته شده است که در این سفرها، در مجموع، سه هزار و 808 کیلوگرم بار و 15 هزار و 679 نفر مسافر جابه جا شده اند و این نشان می دهد که فرودگاه شاهرود که هم اکنون عنوان بین المللی نیز دارد، می تواند در هر دو بخش مسافر و کالا، حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

🔻 سفر اخیر وزیر کشور به شاهرود به شکل هوایی انجام شد 🔻 وزیر کشور از بخش های مختلف فرودگاه بین المللی شاهرود دیدن کرد فرودگاهی بزرگ و نیازمند تدبیر فرودگاه بین المللی شاهرود که در زمینی به مساحت 720 هکتار در 15 کیلومتری شرق مرکز شهرستان شاهرود ساخته شده، در قواره خود فرودگاهی بزرگ و دارای ظرفیت توسعه محسوب می شود و می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه شاهرود؛ از پروازهای مسافری تا توانمندی های ترانزیتی+ عکس

فرودگاه شاهرود؛ از پروازهای مسافری تا توانمندی های ترانزیتی+ عکس