مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 01:402023-09-12بين الملل

واکنش حماس به عملیات حواره


گروه مقاومت حماس در واکنش به عملیات حواره اعلام کرد که مقاومت قهرمان فلسطین در کرانه باختری به وارد کردن ضربات سخت به دشمن صهیونیستی ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطیم، حازم قاسم ، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به عملیات تیراندازی شامگاه امروز در شهرک حواره که به زخمی شدن دو صهیونیست منجر شد، تاکید کرد که مقاومت قهرمان فلسطین در کرانه باختری به وارد کردن ضربات سخت به دشمن صهیونیستی در راستای ادامه مبارزات برای بیرون راندن اشغالگران از این سرزمین و دفاع از مقدسات خود ادامه می دهد.

ساعاتی پیش از این، منابع عبری از اجرای عملیات ضدصهیونیستی و به گوش رسیدن صدای تیراندازی در حواره واقع در جنوب نابلس خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که در نتیجه این عملیات ضدصهیونیستی و تیراندازی مبارزان مقاومت به سوی شهرک نشینان صهیونیست 2 شهرک نشین به شدت زخمی شده اند.

منابع عبری زبان اعلام کردند که یکی از مجروحان عملیات تیراندازی در نزدیکی حواره، نوه ماییر کاهانا ، بنیانگذار جنبش کاخ است و مجروح دیگری هم برادرزاده رییس شورای شهرک صهیونیستی کریات اربع در الخلیل است.

رسانه عبری حدشوت حموت در گزارش اولیه خود اعلام کرده بود که یکی از شهرک نشینان صهیونیست به ضرب گلوله های شلیک شده از سوی مبارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش حماس به عملیات حواره

واکنش حماس به عملیات حواره