مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 14:052023-08-24سياسي

رویکرد جدید جهاد دانشگاهی توجه به بانوان است


مشاور رییس جهاددانشگاهی در امور بانوان در نشست مشترک با بانوان واحد خراسان رضوی، از توجه به بانوان به عنوان رویکرد جدید و برنامه های جدی این نهاد نام برد.

- مشاور رییس جهاددانشگاهی در امور بانوان در نشست مشترک با بانوان واحد خراسان رضوی، از توجه به بانوان به عنوان رویکرد جدید و برنامه های جدی این نهاد نام برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، دکتر نجمه یزدانفر مشاور رییس جهاددانشگاهی در نشستی با بانوان سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی از نزدیک با دستاوردها، توانمندی ها، مسائل و مشکلات بانوان شاغل در این سازمان آشنا شد.

در ابتدای این نشست در گزارشی اعلام شد که بیش از 47 درصد اعضای سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی را بانوان فرهیخته این نهاد تشکیل می دهند که قریب به 62 درصد از این همکاران در حوزه پژوهش و فناوری مشغول خدمت هستند و نقش بسیار موثر این بانوان فناور در دستاوردهای سازمان کاملا مشهود است.

مشاور رییس جهاددانشگاهی در امور بانوان نیز رویکرد جدید در خصوص توجه به بانوان در جهاددانشگاهی را از برنامه های جدی این نهاد معرفی کرد.

وی با تجلیل از زحمات و موفقیت های بانوان شاغل در جهاددانشگاهی، تعامل جدی و ارتباط بی واسطه با بانوان را از برنامه های جدی خود برای توجه به مسائل خانواده و ارتقای جایگاه بان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد جدید جهاد دانشگاهی توجه به بانوان است

رویکرد جدید جهاد دانشگاهی توجه به بانوان است