مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 15:202023-08-23سياسي

مدیران برخورد مالکانه با اموال دولت نداشته باشند


مدیرکل دیوان محاسبات استان زنجان با تأکید بر اینکه وجوه دولت برای سپرده گذاری مدیران و دستگاه ها نیست، گفت: مدیران برخورد مالکانه با اموال دولت نداشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی رضوانی فر، ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان اظهار کرد: یکی از نعماتی که از کنار آن به راحتی می گذریم این است که در عصری هستیم که از سید و سالار شهیدان یاد و در محیطی زندگی می کنیم که مزین به نام امام حسین (ع) است.

وی در تشریح مبانی سیاست گذاری در جمهوری اسلامی و تاریخ ایران یادآور شد: در بررسی تاریخ شاهد هستیم که در شکل گیری رویدادهای مختلف از مفاهیم ضد استبدادی مشروطه به نهضت ضد استعماری ملی شدن صنعت نفت رسیدیم و با پشت سر گذاشتن وقایع مختلف عنصر اسلام سیاسی کشف شد.

مدیرکل دیوان محاسبات استان زنجان به موضوع حاکمیت قانون، موضوع استقلال سیاسی و تحقق انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بررسی ها نشان می دهد، معنویت عنصر فراموش شده همه حکومت ها است اما بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، احیاگر دین اسلام در حکومت بود.

وی با بیان اینکه انقلاب ما تحولی در عرصه مدیریت آفرید، خاطرنشان کرد: یک زمانی آنچه در سیاست گذاری اهمیت داشت صرفاً ستانده های مادی بود اما اکنون انقلاب عنصر دین و اسلام سیاسی را وارد عرصه مدیریت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران برخورد مالکانه با اموال دولت نداشته باشند

مدیران برخورد مالکانه با اموال دولت نداشته باشند