مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-02سياسي

موج اخراج استادان دانشگاه در آمریکا طی سال های اخیر


اساتیدآمریکایی گاها به بهانه های مختلفی از جمله ضداسراییل و ضدهولوکاست یا ضدهمجنسگرایی و ضدآتییست (بی خدایی) و یا حتی به خاطر یک توییت طنز اخراج شدند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - خبرنامه دانشجویان ایران نوشت: در روزهای اخیر حواشی خروج برخی اساتید از دانشگاه ها و به دنبال آن مطلب یکی از روزنامه های اصلاح طلب بهانه ای شد برای رسانه های خارجی که به مسأله خروج اساتید از دانشگاه های کشور ورود کنند و موجی علیه کشورمان در داخل و جوامع بین المللی ایجاد کنند.

رسانه های خارجی و برخی رسانه های داخلی در حالی از خروج برجی اساتید دانشگاه های کشور خبر می دهند که برخی از آنها به خاطر عدم کسب امتیاز مورد نظر قوانین هیأت علمی و رتبه علمی در دانشگاه ها با آنها قراردادی امضا نشد.

رسانه های خارجی در حالی این مسأله را تبدیل به طرحی برای فشار به جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج کرده است که خود از اخراج برخی اساتید دانشگاه های آمریکا که بیخ گوش آنهاست خبری منتشر نمی کنند.

اساتید آمریکایی گاها به بهانه های مختلفی از جمله ضداسراییل و ضدهولوکاست یا ضدهمجنسگرایی و ضدآتییست (بی خدایی) و یا حتی به خاطر یک توییت طنز اخراج شدند.

از این رو در ادامه به پروژه خالص سازی اساتید آمریکایی و اخراج برخی اساتید دانشگاه های آمریکا به بهانه های مختلف پرداختیم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج اخراج استادان دانشگاه در آمریکا طی سال های اخیر

موج اخراج استادان دانشگاه در آمریکا طی سال های اخیر