مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 10:162023-09-21سياسي

خرس قهوه ای کرمان پیر است؛ مریض نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، اخیرا در فضای مجازی فیلمی با عنوان وضعیت دردناک خرس قهره ای در یکی از باغ وحش های کرمان منتشر شد که احساسات مردم را برانگیخت، موضوعی که خیلی زود سوژه کانال های خبری ضد انقلاب شد و آنها سعی کردند از آن استفاده و چالش جدیدی شکل دهند.

علیزاده رییس سازمان فضای سبز شهرداری کرمان به این خبر واکنش نشان داد و به خبرنگار فارس گفت: سال 1378 باغ وحشی در کرمان افتتاح و این خرس را از مرکز تحقیقات زابل به کرمان آوردند، خرس قهوه ای در کرمان روزگار گذراند تا اینکه حدود 6 سال پیش به دلیل کهولت سن، پاهایش فلج شد.

وی اضافه کرد: سال 1399 باغ وحش کرمان تعطیل شد اما این خرس را در همانجا نگه داشتیم، شرایط خاصی داشت، مریض نبود، هنوز هم نیست اما نمی توانست راه برود، تعدادی از دامپزشکان او را معاینه کردند و گفتند تنگی کانال نخاعی دارد، عمل جراحی هم به صلاحش نیست و درصورت جراحی می میرد، در نهایت تصمیم بر این شد که همانجا بماند تا عمر طبیعی خود را طی کند.

علیزاده هرگونه اهمال کاری در تغذیه خرس قهوه ای را رد کرد و گفت: لیست خرید مایحتاج خرس را خودم امضا می کنم، برایش از عسل تا سبزیجات را فراهم می کنیم و هیچ کم و کسری نیست.

وی از کنترل سلامت خرس قهوه ای کرمان توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمان سخن به میان آورد و خاطرنشان کرد: این خرس هر سه چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرس قهوه ای کرمان پیر است؛ مریض نیست

خرس قهوه ای کرمان پیر است؛ مریض نیست