مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-20حوادث

شناسایی 1370 انشعاب غیرمجاز آب در استان زنجان


مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان گفت: در 5 ماهه نخست سال جاری 1370 فقره انشعاب غیرمجاز در استان زنجان شناسایی شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان گفت: در 5 ماهه نخست سال جاری 1370 فقره انشعاب غیرمجاز در استان زنجان شناسایی شده است.

علیرضا جزء قاسمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به شناسایی 1370 انشعاب غیرمجاز آب در استان زنجان، اظهار کرد: از این تعداد انشعاب غیرمجاز تاکنون 852 فقره تبدیل به مجاز شده و باقی کنتورها نیز به مرور تعیین تکلیف خواهند شد.

وی افزود: بیشترین تعداد انشعابات غیرمجاز شناسایی شده در استان به ترتیب در شهرستان های زنجان، ابهر و طارم بوده است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: در راستای مدیریت مصرف مشترکان تاکنون نزدیک به 2000 دستگاه کنتور خراب مشترکان نیز تعویض شده است.

وی هدف از اجرای این طرح را قرائت صحیح کنتور، پایش مصرف دقیق مشترکان و مدیریت مصرف آب عنوان کرد و یادآور شد: استفاده غیرمجاز از شبکه توزیع آب براساس ماده 660 قانون مجازات اسلامی جرم محسوب شده و مشمول جریمه است.

جزء قاسمی خاطرنشان کرد: کسانی که از طریق انشعابات غیرمجاز به شبکه وصل می شوند، علاوه بر تجاوز به حقوق دیگر مشترکان، شبکه توزیع آب را در معرض آلودگی قرار می دهند؛ به همین دلیل موضوع شناسایی انشعابات غیرمجاز با حس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 1370 انشعاب غیرمجاز آب در استان زنجان

شناسایی 1370 انشعاب غیرمجاز آب در استان زنجان