مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 13:452023-09-18اقتصادي

راه 25 روستا در چهارمحال وبختیاری فاقد آسفالت است


رییس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال وبختیاری گفت: 56 روستای دارای شرایط در استان باقی مانده است که عملیات بهسازی و روکش آسفالت آن ها در صورت تامین و تخصیص حدود 4 هزار میلیارد تومان اعتبار .

- علیرضا مالکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه کل محورهای آسفالت شده چهارمحال و بختیاری  3 هزار و 757 کیلومتر است، گفت: 2 هزار و 557 کیلومتر از این میزان محور روستایی دارای آسفالت است.

رییس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال وبختیاری افزود: رتبه اجرای عملیات آسفالت استان در کشور 82 است که در مقایسه با محورهای آسفالت شده استان های دیگر یک درجه بالاتر است.

وی با بیان اینکه 812 کیلومتر راه روستایی و فرعی جدید در استان ساخته شده، ادامه داد: طی سه سال گذشته در مجموع 612 کیلومتر راه روستایی و 200 کیلومتر راه فرعی در استان ساخته شده است.

مالکی با بیان اینکه تا کنون برای ساخت 292 کیلومتر راه روستایی قرارداد منعقد شده است، اظهار داشت: 133 کیلومتر از این میزان زیرسازی و حدود 120 دستگاه ابنیه فنی ساخته شده و 100 کیلومتر از این محورها آماده آسفالت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه 25 روستا در چهارمحال وبختیاری فاقد آسفالت است

راه 25 روستا در چهارمحال وبختیاری فاقد آسفالت است