مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 18:002023-08-28اقتصادي

استفاده تنها 10 درصدی از اقتصاد دریا در مازندران


استاندار مازندران با اشاره به ظرفیت های زیاد دریای خزر در بخش اقتصادی و گردشگری گفت: در این استان تنها از 10 درصد ظرفیت دریا در بخش اقتصادی استفاده شده است.

- سید محمود حسینی پور، امروز، ششم شهریور در آیین بهره برداری از نخستین شناور تفریحی ساحلی مارینا خزر که در بندر نوشهر برگزار شد، با بیان اینکه نوشهر از چند جهت به عنوان مقصد گردشگران است، اظهار کرد: فعالیت اقتصادی جزو فعالیت اصلی بندر نوشهر است اما به دلیل اهمیت غرب مازندران به لحاظ گردشگری، این بندر به عنوان هاب گردشگری منطقه آزاد دیده شده است.

وی با تاکید بر اینکه صنعت گردشگری نیازمند زیر ساخت های مناسب است، افزود: بدون توجه به زیرساخت ها نمی توان به گردشگری پرداخت و نوشهر زیرساخت های لازم اعم از راه، فرودگاه و بندر را دارا است.

لزوم ایجاد زیرساخت های گردشگری استاندار مازندران تصریح کرد: یکی از مهم ترین مسائلی که باید توجه کرد، ایجاد زیرساخت های گردشگری است تا بتوان متناسب با این سیاستگذاری ها تلاش کرد.

حسینی پور با اشاره به اینکه در شهرستان های مازندران از گلوگاه تا رامسر رقابت زیادی برای جذب گردشگر در حال شکل گیری است، گفت: مزیت های استان مازندران آنقدر متنوع است که نیاز است بر یک یا 2 مزیت تمرکز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده تنها 10 درصدی از اقتصاد دریا در مازندران

استفاده تنها 10 درصدی از اقتصاد دریا در مازندران