مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 13:402023-09-04حوادث

کشف 11 هزار لیتر گازوییل قاچاق درمیانه


فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: با هوشیاری و تلاش ماموران یگان امداد شهرستان میانه در بازرسی از یک دستگاه کامیون تانکر بیش از 11 هزار لیتر گازوییل قاچاق به ارزش 5 میلیارد و 700 میلیون ریال کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میانه، علی محمدی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان میانه در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون تانکر مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: ماموران خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن مقدار 11 هزار و 350 لیتر گازوییل قاچاق در پوشش بار کشف کردند.

سردار محمدی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله قاچاق کشف شده را بالغ بر 5 میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و ضمن هماهنگی با شرکت نفت، سوخت قاچاق کشف شده به شرکت پخش فرآورده های نفتی تحویل شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت اقتصادی کشور است، از عموم شهروندان خواست: برای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 11 هزار لیتر گازوییل قاچاق درمیانه

کشف 11 هزار لیتر گازوییل قاچاق درمیانه