مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 11:252023-09-05سياسي

فعالیت فرمانداری یزد نباید زیر سایه استانداری قرار گیرد


فرمانداری های مرکز استان باید فعال و منشأ اثر باشند و فعالیت آنها نباید زیر سایه فعالیت های استانداری قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری، صبح سه شنبه در دیدار فرماندار شهرستان یزد و معاونان وی با اشاره به اهمیت فرمانداری های مرکز استان اظهار کرد: فرمانداری هایی که در مرکز استان واقع هستند اگر به درستی عمل نکنند گمان می رود که زیر چتر استانداری گم شده اند، بنابراین باید این فرمانداری ها فعالیت های بیشتر، مهم تر و اثرگذارتری داشته باشند تا این سوءظن پیش نیاید و زمام امور شهرستان از دست نرود.

وی افزود: فرمانداری ها و بخش داری ها باید برای جایگاه خود اهمیت و ارزش قائل شوند و بدانند که مسئولیت های شهری به صورت کلان برعهده آنان است.

امام جمعه یزد با بیان اینکه باید تمام زوایای شهر و مشکلات آن زیر ذره بین فرمانداری باشد، عنوان کرد: باید در تمام امور شهری فرمانداری با چشم تیزبین نگاه و عمل کند تا مسئله ای از زیر نگاه آن ها مغفول نماند.

وی افزود: باید سبک شهری یزد به سمت و سوی اصالت خود بازگردد، زیرا این شهر و مسائل عمرانی و فرهنگی مرتبط با آن براساس شرایط جغرافیایی این استان و فرهنگ مردم ساخته شده است و فرمانداری باید به گونه ای به این اصالت توجه ویژه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت فرمانداری یزد نباید زیر سایه استانداری قرار گیرد

فعالیت فرمانداری یزد نباید زیر سایه استانداری قرار گیرد